Sol!

Gud vad glad jag är i dag!
Jag vaknade upp vid åtta tiden av att mitt rum var alldeles ljust och härligt för vet ni varför?
Det är sol ute!
Jag blev så jävla glad för jag visste att jag skulle till Grönan sen lite senare ska vi ut med båten, sommaren kanske inte har försvunnit helt iaf!
fast sen kommer man på att hösten finns för att man är förkyld och att det är kallt ute...
Aja, skit samma det är sol iaf!
Nu har jag skrivit klart om det fina vädret och sak nu börja fixa mig inf dagen!
Gud vad glad jag är i dag!
en typisk sommarbild som jag och Julia tog när vi var och badade, kommer ihåg att vi såg så mycket fram till KSSS lägret då och att vi längtade så! Nu har KSSS varit för länge sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0