Klara och Cicci

Tja allihopa!
Är ledsen för en dålig uppdatering i dag eftersom jag vet att jag har kunnat uppdatera mer än vad jag har gjort eftersom att jag har varit ledig.
I dag var iaf en ganska seg dag, vaknade runt tolv då jag satt uppe och chillade.
Sen senare drog jag in till stan där jag mötte upp Cicci och Klara.
Cicci skulle köpa ett par UGGs så jag och Klara fick vara smakråd.
Sen fikade vi lite och snackade mest, senare var jag tvungen att sticka för att jag hade dans.
Jag dansade och nu är jag hemma!
en bild på Cicci och Klara (vi tog inga bilder i dag så den här får duga)
Måste bara visa denna snygga bild på Klara, känns som att den ända bilden ni har fått se på henne visar inte diekt... hennes bästa sida!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hahaha tackar tackar daniela! xD <3

2011-09-20 @ 07:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0