I got the moves like jagger

Sitter just nu och knarkar låten moves like jagger, så sjukt bra!
Iaf efter en lång och helt ok dag i skolan drog jag och Cicci in till stan och fikade (haha känns som att jag bor på WAYNES) vi var bara där och snackade. Sen på väg hem råkade jag stöta på Vicke, Issa och Lollo på Ropsten. Där var jag max i en halvtimme där vi bara snackade och käkade godis.
Nu är jag hemma och ska snart äta (igen) haha, är så himla osugen på mat just nu är så mätt så att det inte är sant!
Aja lite kan jag väll få i mig...
Sen senare i kväll ska jag gå på promenad med Emma (tar med den bättre kameran då!)
Förlåt för webcam bilder, glömde min fick-kamera hemma så det här får duga tills i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0