Vaken...

Hade tänkt att slänga in ett inlägg nu när jag ändå har tid.
Iaf, jag kan inte sova för i min källare är det så fruktansvärt lökigt så det inte är sant!
Stinker typ rutten strumpa...
I går på kvällen då så kom först Cicci och Klara hit. Vi typ åt pizza och satt och snackade.
Vi gick en promenad lite senare på kvällen då vi stötte på Tien, Ottar, Theo, Louise och Sophia.
Vi gick runt lite i Sticklinge och sedan gick vi hem.
Väl hemma hos mig hade vi det jätte mysigt, det var kul liksom!
Men vi hade ju ätit en glass, en av killarna var tydligen jätte laktosintolerant...
Jag vet inte hur det var om han missade att ta sin medicin eller om han trodde att glassen var laktosfri.
Han började iaf att spy, men vi städade upp det och han fick skjuts hem av mina föräldrar sen.
Jag bytte också PP på facebook igår, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Andrea

Sötnos! Ring mig senare, puss! <3

2011-10-02 @ 16:47:12
URL: http://andrealindelow.blogg.se/
Postat av: Klara

HAHAHA

2011-10-02 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0