Tänk på jag har ett liv...

Jag är ledsen för att jag inte har uppdaterat på en hel dag men måste informera er blogg läsare om att jag har ett liv och har inte alltid tid med att blogga, framförallt på helgerna!
I går var det iaf en as najs dag, först var jag i stan med Cicci och Klara.
Sen lite senare mötte vi upp Tien och hans två killkompisar och var med dem i stan ett tag.
Sen på kvällen var jag och Cicci med några kompisar hemma hos mig, vi mest chillade mest och snackade o.s.v.
Sen när vi skulle följa dem hem stötte jag och Cicci tre as sköna killar som följde oss hem och som stannade hos mig ett tag.
Kvällen avslutade med as Cicci sov över hos mig.
Nu om ett tag ska jag sticka till bussen för att möta upp Andrea, först ska vi hem till henne sen så ska vi dansa!
Uppdaterar i kväll, ha det så bra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0