Studdy...

Håller på och pluggar nu (vilket jag har gjort hela eftermiddagen).
Ja min dag har inte direkt varit den mest händelserikaste, kom hem pratade med Lollo i telefon, sov och sen så pluggade jag.
Fortsätter nu med mitt pluggande och är nog alldeles strax klar.
I morgon ska vi iaf ha någon slags mupp-kulturdag då vi ska snacka om livsmiljön i skolan m.m...
Eftermiddagen blir iaf bättre för då sticker jag och Cicci till stan.
Där är det väll samma gamla vanliga, fika, shoppa o.s.v.
Juuuste, vi skulle fixa prao också!
Två bilder som jag inte laddade upp sen i söndags.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha fyfan vilken fjortis rand den där Andrea har HAHA!

2011-10-11 @ 21:01:01
Postat av: Anonym

Oj vilken fjortisrand tagga ner med brunkrämen!

2011-10-11 @ 21:02:42
Postat av: Va?

Vänta va? Ofta det där är Andrea, hon ser inte sådär sminkad ut på fb... Någon som behöver lugna ner sig på brunpudret?

2011-10-11 @ 21:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0