Söndag

Jepp då var den här helgen avklarad och avslutad!
Vilket är väldigt tråkigt eftersom att den var väldigt lyckad helg.
I dag var ju jag först med Cicci ett tag, hon hade ju sovit här så hon åkte härifrån runt 12.
Då började jag fixa mig m.m. för lite senare skulle jag åka hem till Andrea!
Väl hemma hos Andrea fotade vi (haha vår tradition eller vad?) sen så dansade vi.
Nu har jag precis duschat och sak snart krypa i väg till duschen, är så trött, seg och så har jag så stört ont i knäna så jag är lagomt död...
I dag hade jag tänkt att ladda upp bilderna som Andrea tog med sin kamera så laddar jag upp dem jag tog i morgon!
Bilderna har jag tagit från Andreas blogg och jag har bara fixat ljuset lite annorlunda på bilderna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååå vad snygga tröjor var komemr dom ifrån???!! snälla svara så fort du kan, skit snygga tjejer också, men skullle sssåååååå gärna vela ha en sådan tröja <3 svara i inlägg snälla

2011-10-16 @ 20:29:52
Postat av: Lisa-Mari

Ha första som profilbild, den var skit snyggg!

2011-10-19 @ 20:25:54
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0