Haha hur fail får man bli?

Haha, känns som min "jag glömmer allt vecka" först i torsdags glömde jag att vi hade matsäck i skolan och så glömde jag att vi hade sovmorgon, sen i dag när jag ska till Issa glömde jag hennes födelsedagspresent sen så glömde jag mitt batteri till kameran hemma och tog bara med själva kameran.
Lyckat eller hur?
Så ni får klara er utan bilder från den här kvällen, hoppas det är ok!
I dag har iaf varit en jätte mysig dag!
Cicci kom hit efter skolan, vi satt nere i min källare och snackade/ flummade (ungefär som vanligt) i ett tag.
Sen runt halvfyra tiden var Cicci tvungen att dra för att runt fem skulle jag vara hemma hos Issa och var tvungen att hinna fräscha upp mig lite innan.
Väl hos Issa öppnade hon sina paket, vi åt en tårta, gick en promenad och snackade för mesta dels!
As mysig dag med andra ord.
Den här bilden togs någon gång i mars det här året på alla från simningen (förutom Lenny), om ni undrar varför jag är utsuddad är för att jag såg vidrig ut på den bilden!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vart är du??

2011-10-15 @ 16:56:33
URL: http://frejdnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0