Vem fan har sagt att jag har fest?

hejsan allihopa!
Ledsen för att min uppdatering suger på den här bloggen, men i dag ska jag faktiskt försöka bättra mig!
Gårdagen dagen var väldigt rörig!
Först var det skola som vanligt sen när vi hade slutat så åkte jag hem först till Andrea och var där ett tag.
Sen åkte jag till Ropsten där jag skulle möta upp Cicci men allt bara kronglade så jag åkte till centrum och väntade på henne där med några kompisar.
Sen åkte jag och Cicci hem till mig där vi fixade oss lite, sen kom först Juldus och Gabbi. Sen nästan på en gång så kom Andrea, Niki och Emma.
Först var det bara vi tjejer men sen hade jag också bjudit hem några killkompisar och vi hade det as kul och så.
Sen när vi skulle gå vidare till en killkompis inne i stan så kommer det typ 40 pers från ingenstans och står utanför mitt hus och tror att jag har fest?
Allt löste sig iaf bra, alla drog och vi kunde fortsätta med att ha det mysigt!
Ledsen för er alla som jag gjorde besvikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0