Hur fan kan man vara så låg...?

Vad tänker du med?
Har du inte ens något att tänka med?
Jag förstår att DU vinner på det men har du tänkt på hur jävla mycket jag förlorar på det?
Mina föräldrar tycker jag är oansvariga, den där plånboken hade jag fått av min mamma i födelsedagspresent!
Plånboken kommer från USA och kan inte köpas i Sverige.
Pengarna som låg i plånboken hade jag precis fått av min släkt i födelsedagspresent.
Pengarna hade jag inte planer om att spendera bara på mig, pengarna skulle gå till blommor till min farfars grav vad har min farfar gjort dig?
Han har inte gjort dig ett skit och inte jag heller!
Du vet att den plånboken är just min.
Du vet att den jackan som du tog den från också just är min.
Jag har ALDRIG gjort dig något, kanske råkat gå in i dig någon gång på dansen, råkat stöta till dig m.m. men har aldrig gjort något med flit, i så fall ber ja om ursäkt för det!
Och du vet att jag har gett dig minst ett leende när jag har fått ögonkontakt med dig, det vet du eller hur?
Grattis du har blivit en officiellt en tjuv!
Alla tjejerna på dansen var man ju ändå "kompis" med, man kanske inte var särskilt nära varandra men man var ju ändå vänner!
Ett täcken på hur lite man kan lita på folk.
jag har letat igenom minst hela danssalen 500 gånger jag vet att den inte ligger där.
Nu har jag gjort en polisanmälan, spärrat mitt kort och ansträngt röven av mig för att det du har gjort är jävligt fel!
Hoppas du blev nöjd med min plånbok och bär upp den med någorlunda stil så jag inte behöver skämmas för att jag har ägt den!
P.S Om det är någon som har sett en blå skin plånbok från Juciy Couture smyckad med en guldig dragkedja dekorerad med blåa stenar så kontakta mig på bloggen, fb m.m. så skulle det vara jätte gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0