God morgon sunshines!

Godmorgon allihopa!
Nu har jag precis vaknat efter en skit kul och lyckad fredag!
Därför jag inte heller haft tid att blogga...
Dagen började bra med att vi slutade en timme tidigare, då drog jag, Juldus och Cicci hem till mig.
Väl hemma hos mig så gjorde vi inget speciellt, men kul som fan hade vi iaf!
Mot kvällen började Cicci må skit dåligt, som ni vet så har hon fått en hjärnskakning som började märka av sig ganska starkt på kvällen :S
Hon mådde iaf så pass dåligt att hon var tvungen att tagga hem.
På kvällen mötte jag och Juldus först upp Juldus kompisar Michelle och Gabbi.
Vi fyra drog sen och var med några killkompisar, Ottar, Theo och Tien.
Vi hade det verkligen skit kul, verkligen lyckad kväll!
Det ända som inte var lyckat med kvällen var att Cicci åkte hem, saknade henne under kvällen hoppas du mår bra nu älskling! ♥


Finaste Juldus!




Bjuder på de här två bilderna på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0