Första blogg-dagen!

Måste bara säga att det känns jätte kul att vara tillbaka igen, med en helt ny blogg, nya inlägg, ny dator allt är liksom nytt så det känns verkligen som en nystart!
Tänkte berätta lite nu om min dag (Typ det jag kommer göra i de flesta inläggen).
Själva skoldagen har varit as najs! Vi gjorde inget skolarbete, skit lång håltimme plus att vi slutade strax efter lunch!
Efter skolan stack jag hem till Sally (en kompis till mig som jag har känt hela livet).
Väl hemma hos Sally fixade vi med min blogg (som ni ser så har Sally fixat en as snygg header till mig) och vi tittade också på film. Haha, stackars Sally hade bara sovit två timmar i natt för att vi tältade med skolan så hon somnade mitt i filmen.
Senare iaf mötte jag upp Lollo i Centrum och därifrån rörde vi oss in mot Fältöversten där vi fikade och shoppade!
Lollo
Sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0