Sämst uppdatering!

Hej, jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering!
Jag har haft fullt upp i helgen med Konfa träffar, restaurang besök och kompisar.
Min helg var iaf helt okej.
Först på lördagsmorgonen så var jag på Konfaträff för Vitsgarn, det var väll inget direkt speciellt eftersom det ända man gjorde var att lyssna på någon präst som pratade hela tiden.
Efter det så tog jag och mamma en Brunch på Grandhotel, efter det mötte jag upp Cicci i stan där vi tog en fika.
Vi åkte senare hem för att käka middag, på kvällen träffade vi först Leo och hans kompisar sen var vi med Tien, Louise, Ottar, Louise, Filip, Douglas, Theo och Douglas.
Vi gjorde inget speciellt bara chillade!
Tack föresten för alla kommentarer och smarta ideér om vad jag ska blogga om! Det uppskattas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0