Utkast: Sept. 28, 2011

Jag orkar inte vänta på fler frågor så jag svarar på alla nu ist! Jag vill också säga att jag vill inte hänga ut några exakta namn, speciellt inte om folk som jag aldrig har bloggat om förut!

Närmaste vänner i Källängen?
Karro, Julia och Luna.

Närmaste vänner i Vittra?
Cecilia, Andrea och Felizia.

Närmaste killkompisarna?
Det är nog de jag brukade vara med på KSSS lägret, de är nog dem killarna som iaf vet mest om mig.

Snyggaste 98 killen/tjejen?
Alla 98 kompisar!

Snyggaste 97 killen/ tjejen?
Alla 97 kompisar!

Snyggaste 96 killen/ tjejen?
Alla 96 kompisar!

Gillar du min blogg?
Ja Ena din blogg är as bra! Du tar alltid så många härliga bilder!

favorit plagg?
Jag har inte något direkt favorit plagg, men jag gillar alla mina kläder från Abercrombie och sen har jag två par favorit skor och det är båda min UGGs.

Resa?
Jag har alltid velat att åka till New York, vilket jag kommer få göra nu i höst. Sen Australien, Afrika (Sydafrika), Thailand m.m.

Kommer du ihåg vad du tyckte om mig första gången vi sågs? ;)
Issa, jag kommer ihåg att jag tyckte du var jätte söt, värkade jätte snäll och gullig tjej!

Något som betyder mycket?
Det här vet jag inte hur jag ska tolka, någon sak som betyder mycket eller någonting (djur, vänskap, kärlek).
Men en sak som betyder mycket det är min mobil, där står det nästan hela mitt privatliv, därför jag alltid får panik så fort någon tar den!
Sen vänskap betyder allt! Utan mina underbara vänner som alltid ställer upp för mig hade jag varken klarat mig eller varit den jag är i dag!

Vad lyssnar du på helst?
Jag tycker barnskrik är väldigt trevligt!
Usch! Nej, kanske inte...
Men jag gillar mycket lugn musik när jag pluggar (massa olika låter vet inte vad jag ska ta som exempel) sen gillar jag mer bas när jag, går till bussen, joggar, tränar m.m.
Då gillar jag att lyssna på LMFAO.

Vad är det första du gör när du kommer hem?
Jag går upp till mitt rum och loggar in på fb!

Vem är din bästakompis/ kompisar?
Jag har många nära vänner och utnämner inte någon som någon speciell "bästis".
Alla mina kompisar (vissa känner jag inte lika bra) är jag så pass nära att jag kan snacka om allt med dem. Men du Cicci iaf en av dem närmsta. ♥

Varför är du så underbar?
Haha, naaw vad gullig du är! Du är minst lika fin och underbar själv Cicci! ♥

Favorit märke på kläder?
Juicy och Abercrombie.

Snyggaste killen där du bor?
Som sagt vill inte hänga ut någon (därför jag inte svarade på de andra snygg frågorna) men alla är fina på deras sätt!

Vad hände mellan dig och ditt ex?
Det är något jag inte vill gå ut med på bloggen, men jag kan säga att det inte direkt fungerade bara!

Vad har du för kamera?
Jag har en Nikon D90 som är jätte bra och som jag verkligen kan rekomendera er att köpa! Men nu finns det en nyare variant som heter Nikon D7000. Den varianten är iaf inte så särskilt "ny" men den är iaf bättre!

När ska vi träffas igen?
Så fort som möjligt tycker jag Selma!

Kan jag få ditt nummer?
Självklart skriver det till dig så fort som möjligt i meddelande.
Vad har du för mobil?
Jag har en HTC kommer inte ihåg exakt vad det är för slags HTC men den är svart iaf och ganska ny.

Hur lång är du?
Eller snarare hur kort jag är, jag är 165 cm.

Vad fick dig att börja blogga?
Det som fick mig att starta upp den här bloggen var att jag fick en ny dator. Från allra första början var nog mina kompisar som peppade mig till att börja blogga.

Hur många läsare har du om dagen?
Det kan variera lite, mellan 90-120.

Tre bästa låtarna?
Oj, haha den var svår! Skinny Lover gillar jag fortfarande, champain showers LMFAO och When I look at you (akustisk) med Julia Sheer.

Favorit glass?
Alla Magnum sorter!

Senaste utomlandsresan?
Resan till England som jag åkte på någon veckan innan sommarlovet.

Någon av dina kompisar som sjunger riktigt bra?
Det måste vara alla mina AF kompisar alla sjunger ju stört bra (av dem som jag har hört sjunga) Men den personen som jag alltid ha tyckt är bra är Issa!



Kommentarer
Postat av: KLara

Hejsan! :D Jag har en fråga....eftersom min syrra addade dig, (sry för det, vet att du nt känner henne, pinsamt) men jag har försökt övertala hanna att ta bort dig men hon vägrar...kan du ta bort henne? -.- hahahah <3

2011-09-29 @ 12:40:18
Postat av: Isabelle

Min röst, haha, taaaaaaacks!

2011-09-30 @ 20:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0