Svar på frågor

Det kom lite frågor precis när jag hade publicerat inlägget med frågor, så tänkte svara på de frågorna nu!
Varför tycker du att Rebecka Wiksell är bäst i världen?
Jadu Rebecka, för att du kanske är bäst världen!

Hejsan :D Jag har en fråga... Eftersom min syrra addade dig, (Sry för det, vet att du inte känner henne, pinsamt) men jag har försökt att övertala henne att ta bort dig men hon vägrar... Kan du ta bort henne? -.- Hahahah<3
Haha, visst kan jag göra det! Du det är lungt, det var bara gulligt att hon addade mig på fb!

Har du någon gång blivit kallad för fjortis i skolan?
Hej Anonym kommentera gärna med namn nästa gång! Nej har faktiskt aldrig blivit kallad för fjortis, men kanske för något/ några år sen när jag var mindre blev jag ibland kallad för fjortis av några randoms på stan, men ingen i min skola har kallt mig fjortis face to face liksom.

Vad använder du för smink?
Jag använder puder, ögonbrynspenna, eyeliner (brun), brun mascara och läppglans.





Här är några bilder på de sminket som jag använder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0