Sovmorgon!

Så sjukt najs dag det ska bli i morgon asså!
Först har vi sovmorgon till 9 sen så slutar vi tolv, eller man kan till och med säga att vi slutar halv tolv för att vi har lunch då.
Så vi ska bara ha två lektioner i morgon.
Efter skolan iaf ska jag, Cicci och Klara shoppa eller Klara och Cicci ska shoppa jag ska följa med och titta på, ska ju till New York.
Men det blir nog najs ändå!
Fredag kvällen ska jag nog spendera hemma... Har ju träning på lördag klockan nio och jag har skippat den träningen alldeles för många gånger så min tränare stryper väll mig snart.

Kommentarer
Postat av: Sally

varför ska du alltid vara så sööt? :D <3

2011-10-01 @ 10:45:44
URL: http://sallyannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0