Grinda

I lördags vid elva tiden åkte min familj plus några familje kompisar ut med båten.
Vi åkte till Grinda där vi tittade på de fula fåren och åt jätte god lunch!
Det var verkligen jätte mysigt!
Problem ver bara att det var skit kallt ute på sjön och jag var tvungen att ha på mig vinterjacka, man märker verkligen att det inte är sommar längre!
Väl hemma i hamnen så fikade vi, sen åkte jag hem där jag städade efter gårdagen och fixade mig för vi var även bjudna hos dem på middag.
Hemma hos våra kompisar satt jag och Anna och snackade, tittade på film och var inne på datorn.
Vi kom hem ungefär vid tolv då jag var så jävla trött att jag somnade på en gång.
I dag vet jag inte riktigt vad som ska hända, jag och Cicci skulle typ sova över för att vi är lediga i morgon. Sen har jag ju dans, uppdaterar mer sen när jag vet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade oxå jätte mysigt, kul att se dig! <3

2011-09-18 @ 13:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0