Förlåt!

Ber verkligen om ursäkt för att jag inte uppdaterade på hela dagen igår, förlåt ♥
I går var det iaf en as najs dag!
Dagen började med att skolan slutade en halvtimme tidigare än vad den egentligen skulle göra (altså 12.30) Då drog jag, Teo, Hedda och Freddan till Waynes i Lidingö Galleria.
Efter ett tag var Freddan och Hedda tvungna att gå, men Fia dök upp efter ett tag så stannade vi och fikade lite till.
Senare åkte vi till Kottlastation och väntade där på att Jennifer skulle möta upp oss.
Vi drog hem till Jennifer för att hemta grejer, en timme senare köpte vi  till kvällen och drog hem till mig där vi också sov över!
I dag då har vi spelat Wii städat, haha!
Nej, men i kväll ska jag till Johanna för att gå på tjejmiddag med alla på simningen, så det ska bli verkligen jätte kul!
Har inga bilder från i kväll så det får bli två bilder på oss från i somras!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0