Dålig uppdatering!

Jag är verkligen ledsen för att min uppdatering blir den sämsta på helger, ska verkligen försöka bättra mig.
Jag ber också om ursäkt för att det ända inlägget som blev publicerat i går var från mina kompisar som ville driva lite!
Min helg har varit väldigt najs!
I Fredags var jag ju som sagt ledig så lite tidigare på dagen kom Andrea hem till mig då vi inte gjorde något så speciellt utan mest snackade och så. När Andrea hade stuckit mötte jag upp Lollo på TC, i stan så fikade vi och snackade mest.
Efter ett tag var Lollo tvungen att åka hem så jag åkte till Slussen där jag mötte upp Cicci och Klara.
Vi åkte sen hem till mig där vi senare sov över.
Lördagen ska jag skriva om i nästa inlägg!
Ja det här är ju då mina snygga kompisar, säger bara hämnden är ljuv! ♥

Kommentarer
Postat av: cicci

DANIELA LILLA SKITUNGE TA BORT DOM DÄR! HAHAH <3

2011-09-18 @ 12:58:09
Postat av: Klara

HAHAHAHA JAG DOG TYP PRECIS <3

2011-09-18 @ 16:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0