kort...

I dag har det varit en jätte lyckad dag!
Jag var först i stan med Cicci, vi fikade och gick runt lite i affärer (behövde kika lite efter en födelsedags present till Issa som har "tjejmiddag" på fredag).
Sen drog vi hem till mig, haha egentligen gjorde vi ingenting direkt speciellt men vi skrattade ändå så stört mycket!
När Cicci hade gått köpte jag och mamma sushi.
Sen så klippte hon mig (!!!)
Ni får se resultatet i morgon, för jag har satt upp det i en knut så ska släppa ut den i morgon på morgonen.
Jag passade också på att fixa mina naglar, blev ganska nöjd faktiskt!
Två bilder från idag, är ledsen att det bara blev web-cam bilder i dag!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Sjuukt lyckad dag!

åååh längtar tills att få se imorn! hoppas det blev braaa puss hjärtat <3

2011-10-12 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0