Här suger man på att blogga!

Tyckte att mitt bloggande hade blivit mycket bättre tills jag blev frisk, kanske ett tecken på att man är tillbaka i vardagen?
Iaf, så är jag ledsen för att bilderna från söndagen inte kom upp på bloggen. Min dator och kamera ville inte samarbeta så resultatet blev som det blev.
Ska försöka göra ett nytt försök lite senare i kväll så förvänta er uppdatering!
I dag var jag först med Luna, vi satt nere in min källare och frös (hade glömt att sätta på värmen) men det var ändå väldigt mysigt eftersom vi tittade på film och hade massa filtar m.m.
Jag dansade i dag också!
Gick väll sådär, har börjat på en ny dans men den sätter väll sig under natten.

Kommentarer
Postat av: Saga Björk

asso jag orkar inte ?! så . jävla . snygg !<3

2011-10-13 @ 16:58:56
URL: http://sagabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0