Dans!

Kom nyss hem från dansen, var faktiskt riktigt kul den här gången!
Vi kom långt på den nya dansen och den blir faktiskt bättre och bättre.
Men jag ska inte gå på dansen på hela två veckor (två lektioner) för först nästa vecka åker vår danslärare till New York och sen så är det höstlov.
Sen så ska ju jag till New York under höstlovet.
Som ni kanske förstår så kommer det inte bli så mycket bloggande för mig under den veckan och jag tycker att det är väldigt synd om min blogg står och dammar i en vecka, vad tycker ni om en gäst bloggning under den veckan?
Jag har ganska många kompisar som bloggar, t.ex. Julia, Andrea och Cicci som har haft en blogg förut med många besökare på (c.a 1000).
Vad säger ni? Kommentera gärna på tips på personer också så kan jag prata med dem senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0