Yes!

Måste bara säga att det var en ganska lyckad dag i dag!
dagen började med prao, vilket jag kommer nu ha två veckor fram över!
Det var verkligen jätte mysigt, jag praoar på ett dagis och som tur är, är inte barnen inte alls jobbiga.
Alla är lugna och snälla!
Efter praoen åkte jag och Cicci in till stan, vi fikade och shoppade.
Själv fick jag med mig ett läppglans och en BH Cicci köpte en Marc Jacobs tröja och en BH.
Efter ett kort besök i stan drog jag till dansen.
Ni kan inte gissa vad som hände där!
Jag fick tillbaka min plånbok!!!!!
Baxaren fick dåligt samvete och lämnade in den till reseptionen, dock utan pengar och korten lite om flyttade (?) men den var ändå hel och ren!
Så gissa om jag har haft en bra dag!
jag veeet, det är häst jävlar på läppglanset! Märkte det när jag hade precis köpt det... Aja, vem bryr sig det kostade en tia! tyckte färgen var fin iaf.
Här är en bild på min älskling som äntligen är återfunnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0