Sorry!

Verkligen ledsen att min uppdatering sket sig i går kväll men det var för att jag kom hem ganska sent från bion och pallade inte blogga!
Men bion var iaf jätte bra!
Bästa filmen hittills i Twilight serien tycker jag, verkligen värd att se!
Innan bion gick jag och Andrea runt på stan, hon köpte ingenting men jag köpte några par trosor.
Min dag i dag har inte varit så speciell.
Gick först till tandläkaren, hade inga hål eller någonting så det blev bara ett snabb besök.
Väl hemma pluggade jag spanska tills jag inte pallade något mer och tog en paus med en liten snabb promenad med Martina.
Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande!
(Bilderna är tagna från Andreas blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0