Stan med Filippa

Tja allihopa!
Ledsen för förra inlägget jag höll på att missa bussen och ville ändå blogga så inlägget blev lite som det blev, men det får duga!
Kom precis hem från stan där jag fikade med Filippa.
Det var verkligen jätte mysigt, vi fikade inne i stan och hittade världens mysigaste Kafé (kommer inte ihåg namnet men kan kolla upp det om ni vill!) som serverade väldigt goda bakelser, nackdelen var väll att det var lika mysigt som det var dyrt...
Tidigare i dag så gjorde jag iaf en liten hemma uppgift från skolan.
Blev klar med den ganska tidigt så hann åka hem till Andrea ett tag.
Senare i kväll ska Filippa komma hit så ska vi ha en riktig myskväll!
Bara jag som tycker Filippa ska ha den här som profil bild?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0