Lite om mig!

Hejsan!
För er som inte vet så heter jag Daniela och bor här i stockholm.
På min fritid så dansar jag, simmar jag men spenderar ändå största delen av min tid med kompisar.
Jag hade en blogg förut som jag bloggade på för några månader sen. Jag tröttnade helt enkelt men nu är jag sugen på att börja blogga igen!
Jag gillar även att fota med min Nikon D90 (systemkamera), så på den här bloggen kommer ni få en hel del bilder!
Här har ni två bilder på mig som togs i början av förra veckan!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Sötnos!

2011-08-26 @ 12:24:21
URL: http://andrealindelow.blogg.se/
Postat av: nora

fin blogg! vart är tröjan ifrån? :)

2011-08-28 @ 12:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0